Menu witryny

Grafika strony

Odnośniki

Polecamy

Ścieżka powrotu

Treść strony

Ważna zmiana w Wydziale Komunikacji!

UWAGA! Od 10 września 2018 r. dojdzie do ważnej zmiany w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg. Zawieszone zostanie umawianie wizyt drogą elektroniczną.

Na czym polega zmiana?

- powstały dwa nowe stanowiska do obsługi klientów

- umawianie wizyt w celu rejestracji pojazdu (grupa A) odbywa się telefonicznie pod numerem telefonu 58 767-35-36 - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00

- do umówienia wizyty należy podać sześć pierwszych cyfr numeru PESEL właściciela pojazdu oraz cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu, który chcemy zarejestrować

- sprawy załatwiane w grupie spraw B (odbiór dowodów rejestracyjnych) i C  (prawa jazdy)pozostają bez zmian

- zawieszone zostaje umawianie wizyt drogą elektroniczną

Takie rozwiązanie ma przede wszystkim usprawnić pracę Wydziału i skrócić czas oczekiwania.

Jeśli chodzi o dokładniejsze zmiany, to reguluje je rozporządzenie Starosty Starogardzkiego z dnia 17 sierpnia (w załączniku). Wynika z niego m.in., że klient do grupy A umawia się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD - pokój 021, a w celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się: datę urodzenia właściciela oraz numer identyfikujący pojazd – cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu (numer nadwozia, podwozia lub ramy). W celu sfinalizowania procesu należy nie wcześniej niż 15 minut przed terminem wizyty pobrać numerek z automatu znajdującego się przy wejściu do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg korzystając ze swojego indywidualnego numeru (data urodzenia plus cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu). Dane osoby dokonującej rejestracji muszą być zgodne z danymi w systemie, z wyjątkiem działania przez pełnomocnika. W przypadku działania przez pełnomocnika jest on zobowiązany podać dane klienta – właściciela pojazdu (datę urodzenia) i numer VIN (cztery ostatnie cyfry) pojazdu, którego będzie dotyczyć obsługa. W przypadku spóźnienia klienta ustalony termin obsługi staje się nieaktualny. Niedopuszczalne jest odstępowanie swojego terminu innym osobom.

Sprawy załatwiane w grupie spraw B i C pozostają bez zmian. Klient może pobrać z automatu biletowego bilet B lub C z puli dostępnej przydzielonej na każdy dzień i oczekiwać na wezwanie. Klient może również umówić się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD pokój 021. W celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się 10 pierwszych cyfr numeru PESEL.

(źródło: powiatstarogard.pl)

wstecz

Jednostki

Mapa

[obiekt mapy]

Informacje techniczne